اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جان فدا| اجرای ۲۴۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت در زنجان

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از اجرای ۲۴۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت و مقاومت خبر داد.

جان فدا| اجرای ۲۴۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ محسن سهندی، فرمانده سپاه شهرستان زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دهه بصیرت و ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش ۲۴۰ عنوان برنامه اجرا می‌شود، اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌ها در این دهه می‌توان به اجرای یادواره شهدا و نشست‌های بصیرتی، توزیع بیش از 2 هزار بسته معیشتی و پخت بیش از ۱۰ هزار پرس غذا اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحبه زنجان ضمن گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی ابراز کرد: حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران زنده، بیدار و آماده اطاعت از ولی خود است و همیشه در صحنه حضور داشته و دست از آرمان‌هایشان بر نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم هوشیار و انقلابی ایران در ۹ دی فتنه‌های دشمن را با حضور حماسی خود خنثی کردند و این روز، روز بصیرت نامگذاری شد، خاطرنشان کرد: منظور از بصیرت این است که در بین تاریکی نوری را پیدا کنی و به سمت آن حرکت کنید، که خوشبختانه مردم بصیر ایران نور انقلاب و رهبری را در بین تاریکی‌های وسیع فتنه‌ها پیدا کردند و به سوی آن حرکت کردند.

سهندی در پایان با بیان اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، افزود: سردار سلیمانی یکی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است که محبوبیت وی فراتر از مرزها و جغرافیای ایران و منطقه است، اما هنوز آنچنان که شایسته است به آن پرداخته نشده است و باید خدمات بی بدیل سردار سلیمانی به بشریت را تبیین کرد.
انتهای پیام/73021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول